Ресурси для навчання









Програмування мовою Python викладено у підручниках для середніх класів та підручнику з інформатики для 10 класу закладів загальної середньої освіти (профільний рівень) авт. Руденко В. Д., Речич Н. В., Потієнко В. О. 

Для розв'язування задач бажано використовувати мови та середовища Python https://www.python.org/, С++ http://www.codeblocks.org/downloads, free pascal https://www.freepascal.org/download.html , онлайнові середовища  https://ideone.com/  https://www.onlinegdb.com/


PYTHON. ДЕКІЛЬКА ЗАДАЧ ТА ЇХ РОЗВ'ЯЗКІВ

https://piton2.blogspot.com/


Навчаємо програмуванню


Методика використання віртуальної інтерактивної дошки Padlet в освітньому процесі

http://osnova.com.ua/items/item-november-2016/index.html

 

Навчальні програми для інтерактивного наповнення уроків

https://edpro.ua/blog/navchalni-programy-dlja-interaktyvnogo-napovnennja-urokiv?utm_source=facebook&utm_medium=cpm&utm_campaign=EdPro&utm_term=teachers&utm_content=interactive-article

 

Як використовувати елементи дистанційної освіти в школі?

https://drive.google.com/file/d/1wC5PK0iCZpaRerUOxlYLl_bxz1r3qKqo/view?fbclid=IwAR0_NWiDDYkXqd7wbYAmkfk-Ph5J8wsC3PNaLolU25bUhv3vYvpTd5R3dpc

 

Шаблони та приклади діаграм великої рибної кістки [Word, Excel]

https://templatelab.com/fishbone-diagram-templates/

 

Невеликий перелік ресурсів, які зарекомендували себе у процесі гейміфікаціївивчення інформатики

https://codecombat.com/

https://blockly.games/

https://pencilcode.net/

https://scratch.mit.edu/

https://www.kodugamelab.com/

https://www.codemonkey.com/

https://www.kodable.com/

Відомі ресурси, які можна віднести до ігрових:

https://kahoot.com/

https://www.classmarker.com/

https://get.plickers.com/

 

СВІТОГЛЯДНІ ЗАСАДИ КОНЦЕПЦІЇ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»

https://drive.google.com/file/d/1K9vKq52q_McjipFFgqlT7_uNHxNWkNle/view

 

Створення і використання математичних моделей об’єктів та процесів для розв’язування задач із різних предметних галузей засобами інформаційних технологій

https://drive.google.com/file/d/1mIyZmvF2EgLZ2JojjHdskcMLiR2HKqvP/view

 

 E-Olymp

Для розв'язування задач бажано використовувати мови та середовища Python https://www.python.org/, С++ http://www.codeblocks.org/downloads, free pascal https://www.freepascal.org/download.html , онлайнові середовища  https://ideone.com/  https://www.onlinegdb.com/

Програмування мовою Python викладено у підручниках для середніх класів та підручнику з інформатики для 10 класу закладів загальної середньої освіти (профільний рівень) авт. Руденко В. Д., Речич Н. В., Потієнко В. О.

 

Самопідтримка педагога як запорука його психічного здоров’я та профілактика емоційного вигорання

https://drive.google.com/file/d/18Md-ArsCtj8TlK9zC2LANalIV0C28ML5/view

 

МКХ чи МКФ?

https://drive.google.com/file/d/1ixj31XsiMrcknDtVaSHbPUJQvkUJh0rd/view

 

Організація інклюзивного (інтегрованого) та спеціального навчання дітей з особливими освітніми потребами в сучасних закладах освіти

https://drive.google.com/file/d/1JBMtVDdTGgc2KWiErfZdQx6RgXNCjQDj/view

 

СПЕЦІАЛІЗОВАНІ ЗАСОБИ ПОШУКУ ІНФОРМАЦІЇ В ІНТЕРНЕТІ

https://drive.google.com/file/d/1wX-5AXeUzw4xCk6-YRmRE0P8yjXyz7cw/view


Комментариев нет:

Отправить комментарий